بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که افراد در زمان کاشی‌کاری با آن مواجه می‌شوند این است که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟ نمی‌توان یک رنگ خاص را بهترین رنگ برای کاشی‌کاری معرفی کرد؛ چرا که سلایق افراد و همچنین متراژ سرویس‌های بهداشتی با هم دیگر متفاوت است. بر این اساس، در این راهنما قصد داریم نکاتی را به شما عزیزان بگوییم تا بتوانید با کمک این مطالب بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بدانید!

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب و استفاده از بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی یک امر کاملاً سلیقه‌ای بوده و افراد می‌توانند بر اساس آن حس و حالی که تمایل دارند فضا به آن‌ها انتقال دهد، از رنگ‌های مختلف استفاده کنند. به طور معمول پیشنهاد می‌شود در سرویس بهداشتی از رنگی برای کاشی استفاده شود که بتواند حس تمیزی و آرامش را به افراد القا کند. ناگفته نماند که در کنار انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی، توجه به فرم و ابعاد کاشی نیز بسیار حائز اهمیت است.

کاشی‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری داشته باعث می‌شوند فضا دلبازتر به نظر رسیده و در مقابل کاشی‌هایی با ابعاد کوچک باعث می‌شوند فضا شلوغ‌تر به نظر برسد. توصیه می‌شود از کاشی‌هایی استفاده کنید که کیفیت مرغوبی داشته و در دراز مدت خراب نمی‌شوند؛ چرا که کاشی سرویس بهداشتی به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار داشته و احتمال خرابی آن زیاد است.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی: کاشی سفید

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای کاشی سرویس بهداشتی بوده و انتخاب اول بسیاری از افراد است. سفید نماد آرامش و تمیزی بوده و در عین حال می‌تواند موجب بزرگ‌تر نشان دادن فضا نیز شود. علاوه بر این، رنگ سفید هم برای سرویس بهداشتی‌های کوچک و هم سرویس‌ بهداشتی‌هایی با متراژ بزرگ مناسب است. در کنار مزیت‌هایی که رنگ سفید داشته، کوچک‌ترین کثیفی و لکه را به وضوح نمایان می‌کند و به همین علت بایستی که به طور مرتب آن را تمیز کرد. علاوه بر این، رنگ سفید ممکن است که به علت یکدست بودن برای برخی افراد خسته‌کننده به نظر برسد؛ در چنین حالتی پیشنهاد می‌شود که از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها بهره ببرید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی: کاشی طلایی

یکی از بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با رنگ سفید ترکیب کنید، طلایی است. این رنگ موجب گرم‌تر نشان دادن فضا شده و محیط را از حالت بی‌روح بودن خارج می‌کند. کاشی‌هایی که سفید طلایی هستند بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ بوده و باعث می‌شوند تا فضا لاکچری به نظر برسد. اگر تمایل دارید که در سرویس بهداشتی کوچک از ترکیب کاشی‌های سفید و طلایی استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که نسبت کاشی‌های سفید به طلایی را بیش‌تر در نظر بگیرید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی: کاشی سفید و مشکی

سفید و مشکی دو رنگ متضاد و مقابل یکدیگر بوده که ترکیب آن‌ها در هر فضایی می‌تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد؛ اما به شرطی که بدانید چگونه باید این دو رنگ را با هم دیگر ترکیب کنید! ترکیب این دو رنگ کاملاً وابسته به سلیقه شماست؛ بهتر است به سراغ طرح‌ها و ایده‌های جدید و خلاقانه رفته و از طرح‌هایی مثل شطرنجی که از مد افتاده استفاده نکنید.

مناسب‌ترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی: کاشی طوسی

یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ‌ها برای کاشی سرویس بهداشتی، طوسی است. شما می‌توانید این رنگ طوسی را با رنگ سفید ترکیب کرده یا این که انواع کاشی طوسی در این طیف رنگی را در کنار یکدیگر به کار برده و در نهایت فضایی مدرن، شیک و آرام داشته باشید. ناگفته نماند که کاشی‌های سفید و طوسی براق نیز این روزها بسیار پرطرفدار شده و در مقایسه با رنگ‌های مات بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاشی سبز برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

علاوه بر مواردی که گفته شد، شما می‌توانید به سراغ رنگ‌های دیگری نظیر سبز که القاکننده طبیعت، طراوت و تازگی بوده نیز بروید. سبز یکی از انواع بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بوده که می‌توان آن را با رنگ‌های دیگری مثل سفید ترکیب کرد؛ به عنوان مثال می‌توانید کاشی کف سرویس بهداشتی را سفید و کاشی دیوارها را سبز در نظر بگیرید. اگر تمایل دارید از رنگ سبز استفاده کنید و متراژ سرویس بهداشتی شما کوچک است، پیشنهاد می‌شود به سراغ طیف‌های روشن‌تر از سبز رفته تا فضا کوچک به نظر نرسد.

کاشی قهوه‌ای برای سرویس بهداشتی

قهوه‌ای یکی دیگر از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای کاشی‌کاری سرویس بهداشتی بوده که با استفاده از آن می‌توان فضایی کلاسیک یا مدرن خلق کرد. در واقع رنگ قهوه‌ای دست شما را در طراحی باز گذاشته و باعث افزایش زیبایی و تنوع بخشیدن به فضا می‌شود.

کاشی آبی مناسب برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

همة ما به خوبی می‌دانیم که آبی یکی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها بوده و در طراحی و دکوراسیون هم این رنگ نماد اماکنی بوده که همواره با آب سر و کار دارند. این رنگ موجب افزایش لطافت و زیبایی فضا شده و اگر با رنگ سفید ترکیب شود، می‌تواند موجب ایجاد فضایی آرامش‌بخش شود.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی: رنگ سرمه‌ای

سرمه‌ای یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای کاشی در سرویس بهداشتی‌های بزرگ به حساب می‌آیند. شما می‌توانید برای افزایش جذابیت سرویس بهداشتی خود از کاشی‌هایی با رنگ سرمه‌ای در دیوارهای سرویس بهداشتی و در کف از رنگ‌های روشن‌تری نظیر سفید یا طوسی روشن بهره ببرید. ناگفته نماند که کاشی‌های سرمه‌ای به خوبی با سایر وسایل و تجهیزات موجود در سرویس بهداشتی با رنگ‌های سفید، طلایی و قهوه‌ای ترکیب خواهند شد.

کاشی مشکی برای کاشی‌کاری سرویس بهداشتی

یکی دیگر از رنگ‌های مدرنی که در معماری داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشکی است. بهره‌گیری از چنین رنگی در سرویس بهداشتی موجب می‌شود فضای شما حالتی مدرن به خود بگیرد. توجه داشته باشید که رنگ مشکی به هیچ وجه برای سرویس‌های بهداشتی که متراژ کوچکی داشته توصیه نمی‌شود. افزون بر این، اگر کاشی‌های مشکی براق باشند در چنین فضای کوچکی موجب بسته نشان دادن محیط خواهند شد. بنابراین، می‌توان گفت که رنگ مشکی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بزرگ بوده و می‌توان آن را با رنگ‌هایی نظیر سفید، کرم و طوسی تلفیق کرد و در نهایت فضایی شیک و مدرن به وجود آورد.

سایر رنگ‌های مناسب کاشی‌کاری سرویس بهداشتی

در لیست بالا با انواع بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی آشنا شدیم، علاوه بر موارد فوق می‌توان از رنگ‌های دیگری نظیر بنفش، صورتی و قرمز نیز برای کاشی‌کاری سرویس بهداشتی استفاده کرد. البته باید در نظر داشته باشید که این رنگ‌ها بایستی کاملاً مطابق با فضایی که در اختیار دارید انتخاب شوند. همواره این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ‌های تیره برای سرویس‌های بهداشتی بزرگ‌تر و رنگ‎های ملایم و روشن برای سرویس‌های بهداشتی کوچک گزینه بهتری هستند.

سخن پایانی

در این راهنما به معرفی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی پرداختیم و دانستیم که رنگ کاشی در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضای سرویس بهداشتی می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. مطابق اصول معماری داخلی، بهتر است در سرویس‌های بهداشتی با متراژ کوچک از رنگ‌های روشن و در مقابل در سرویس‌های بهداشتی بزرگ از رنگ‌های تیره‌تر بهره برد تا فضایی متعادل در اختیار داشت.

به نظر شما بهترین رنگ برای کاشی‌کاری سرویس بهداشتی کدام است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون رنگ‌های مناسب برای کاشی‌کاری کف و دیوار سرویس بهداشتی در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران محترم وب سایت زیمابان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *