آب بندی بدون تغییر رنگ

عایق نما

آب بندی بدون تغییر رنگ

آب بندی نما آجر نسوز، سنگ مصنوعی و جاذب آب، سطوح سیمانی بدون تغییر رنگ با استفاده از نانو عایق زیمابان.

جهت عایق کاری نماهای قدیمی و آماده بندکشی، ابتدا محصول نانو عایق زیمابان را با آب، به نسبت یک به یک مخلوط کنید. و به نسبت مساوی با سیمان سفید و پودر سنگ و یک هزارم اندازه محلول، الیاف pp ترکیب گردد، تا به صورت خمیر درآید.  و یا می توانید به جای این خمیر از محصول پودر بندکشی آماده زیمابان استفاده نمایید.

سپس اقدام به بندکشی و ترمیم بندهای موجود بر روی سطح نما نموده، و پس از خشک شدن کامل بندها سطح نما را از لکه ها و آلودگی ها کامل تمیز نمایید. (در عایق کاری نما ساختمان حتما باید ابتدا بندکشی ها ترمیم و پس از تمیزکاری سطح، اقدام به پاشش محصول نانو عایق زیمابان بر روی سطح نما نمایید.)

در صورت ایجاد شوره و سفیدک بر روی سطح نما با جوهر نمک و فرچه اقدام به تمیزکاری کنید. پس از حذف شوره و سفیدک از نما نموده و  خشک شدن کامل سطح نما، به روش زیر عمل نمایید.

محصول نانو عایق زیمابان را به صورت خالص توسط قلم مو رنگ یا پمپ و پیستوله به صورت کاملا جذبی و بدون ایجاد لایه و شره بر روی سطح نما در دو الی سه مرحله اعمال نمایید. (تا زمانی که سطح جذب نداشته باشد)

 

آب بندی نما آجر نسوز، سنگ مصنوعی ، سنگ های جاذب آب و سطوح سیمانی و نقاشی دیواری بدون تغییر رنگ
آب بندی آجر نسوز

توجه نمایید شروع هر مرحله باید پس از خشک شدن کامل مرحله قبل انجام شود.

جهت آب بندی نماهای چوبی، آجری، سیمانی، کاهگلی و… ابتدا سطح نما را از گرد و غبار وآلودگی پاک نمایید. سپس محصول نانو عایق زیمابان را به صورت خالص توسط قلم مو رنگ یا پمپ و پیستوله به صورت جذبی و بدون ایجاد لایه و شره بر روی سطح نما در دومرحله اعمال نمایید.

 

کاهگل سنتی زیمابان
آب بندی کاهگل

محل قرارگیری بازشوها در نما از قسمت های حساس و مشکل ساز در عایق کاری نما ساختمان می باشد و به دلیل تفاوت در ضریب الاستیسیته بین مصالح ساختمانی در محل اتصال پنجره و سطح نما درز و ترک ایجاد می شود. در این محل ها می توانید از محصول چسب درزگیر زیمابان  که قابلیت کِشسانی و الاستیسیته بالایی دارد، برای درزگیری درزها استفاده نمایید.

 

چسب درزگیر
چسب درزگیر زیمابان

لینک خرید چسب درزگیر زیمابان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *