چسب نانو از کجا بخریم؛ راهنمای خرید بهترین چسب نانو

چسب نانو از کجا بخریم

آیا می‌دانید چسب نانو از کجا بخریم؟ به نظر شما بهترین فروشگاه برای تهیه این چسب کدام است؟ چسب‌های بتن که تحت عنوان نانو افزودنی نیز شناخته شده از جمله مواد افزودنی به بتن به حساب می‌آیند که با استفاده از آن‌ها می‌توان خصوصیات بتن را بهبود بخشید. زمانی که در فرایند تولید این چسب‌ها از فناوری نانو بهره‌گیری می‌شود، محصولات مذکور از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار خواهند شد که در ادامة این راهنما شرح می‌دهیم.

چسب نانو از کجا بخریم؛ نگاهی بر تکنولوژی نانو

چسب نانو از کجا بخریم

قبل از این که به بررسی چسب نانو بپردازیم و بهترین فروشگاه برای تهیه این محصول را معرفی کنیم، در ابتدا بایستی بدانید که تکنولوژی نانو چیست و چه مشخصاتی دارد. ممکن است که واژه نانو به گوشتان آشنا باشد، اما تاکنون به این واژه دقت کرده‌اید که به چه معناست؟ در حالت کلی، محصولات مختلف نظیر محصولات ساختمانی که بر پایه این تکنولوژی تولید می‌شوند نسبت به محصولات مشابه برتری‌هایی دارند.

اگر بخواهیم کمی بهتر با این تکنولوژی آشنا شویم باید بگوئیم که فناوری نانو شاخه‌ای از علوم محسوب شده که با استفاده از آن می‌توانیم ماده‌ای جدید در مقیاس بسیار کوچک طراحی و تولید کنیم. منظور از مقیاس کوچک در حقیقت مقیاس نانو بوده که با استفاده از واحد نانومتر می‌توانیم آن را اندازه‌گیری کنیم. فناوری نانو از صنعت پزشکی گرفته الی غذایی، پوشاک، محیط زیست، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمانی که در ساختار محصولات ساختمانی نظیر چسب نانو از فناوری نانو بهره‌گیری می‌شود، این محصول در مقایسه با مواد اولیه عادی مقاومت و دوام بسیار بالاتری از خود نشان داده و همچنین وزن نهایی آن کاهش پیدا خواهد کرد.

چسب نانو از کجا بخریم؛ نگاهی بر چیستی نانو افزودنی

چسب نانو از کجا بخریم

یکی از پرکاربردترین محصولاتی که در صنعت بتن وجود داشته، چسب نانو یا نانو افزودنی بتن است که با استفاده از تکنولوژی نانو که در بخش قبلی راجع به آن صحبت کردیم تولید می‌شود. این دسته از محصولات ساخته شده بر پایه نانو حالت مایع داشته و برای این که بتوانیم آن را بر روی سطوح اعمال کنیم بایستی به صورت افزودنی به بتن یا ملات با کمک قلم مو، پمپ یا پیستوله اضافه شود.

نکتة دیگری که بایستی در رابطه با این چسب در نظر داشته باشید این است که چسب مذکور به شکل نفوذی، جذبی، بدون شره و ریزش بر روی سطح مورد نظر اعمال خواهد شد. اگر قصد تهیه این محصول را داشته و این پرسش برای شما مطرح است که چسب نانو از کجا بخریم، توصیه ما این است که به سراغ یک برند معروف و خوش‌نام هم‌چون زیمابان بروید که در کارنامة فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

شایان ذکر است که چسب نانو زیمابان که بر پایه ترکیبات سیلان‌ها و آلکیل‌ها با کمک نانو ذرات به ابعاد 4 نانو متر فرآوری و تولید شده می‌تواند تأثیر به‌سزایی بر روی سطوح مختلف بگذارد. توجه داشته باشید که برای پرسش به سوال چسب نانو از کجا بخریم لازم است بدانید که تولیدکننده در ساختار این چسب در فرایند تولید از چه متریالی استفاده کرده و نسخة نهایی این محصول چه خصوصیاتی دارد.

چسب بتن ارائه شده توسط مجموعه زیمابان بر پایه نانو بوده و در اثر نفود به مصالح ساختمانی و به وجود آوردن پیوندهای قوی شیمیایی در لایه‌های مصالح بدون این که موجب تغییر رنگ شده باعث آب‌بندی و بالا بردن استحکام و پایداری سازه در مقابل نفوذ آب و رطوبت خواهد شد. افزون بر این، اگر در سازه‌های بتنی از این چسب بهره‌گیری شده باشد، مصالح مورد نظر در اثر قرارگیری در معرض تابش خورشید پوسته پوسته نخواهند شد.

چسب نانو از کجا بخریم؛ ویژگی‌های بهترین چسب نانو

زمانی که قصد تهیه این محصول را داشته و همواره این پرسش برای شما ایجاد شده که چسب نانو از کجا بخریم، پیشنهاد ما این است که به ویژگی‌های نانو افزودنی ارائه شده توسط برندهای مد نظرتان توجه داشته باشید تا بتوانید با مقایسه آن‌ها با هم دیگر در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نانو افزودنی عرضه شده توسط شرکت زیمابان کیفیت استاندارد و بالایی داشته و می‌توان از آن برای عایق‌کاری و آب‌بندی و همچنین افزایش پایداری ملات انواع نمای ساختمانی مثل نماهای آجری، دیوارهای بتنی و سنگی و همچنین سیمانی بهره برد. این محصول از جمله پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده توسط زیمابان است؛ لذا اگر برایتان مطرح بوده که چسب نانو از کجا بخریم، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ فروشگاه زیمابان بروید.

زمانی که اقدام به ثبت سفارش در زیمابان کنید، چسب نانویی که در اختیار شما قرار داده می‌شود از ویژگی‌های زیر برخوردار خواهد بود:

  • چسب نانو زیمابان موجب افزایش مقاومت ملات و بتن خواهد شد؛
  • میزان چسبندگی این محصول که بر پایه نانو تولید شده بسیار بالاست؛
  • عزیزانی که همواره می‌پرسند چسب نانو از کجا بخریم بایستی در نظر داشته باشند که چسب نانوی عرضه شده توسط زیمابان در برابر یخ‌زدگی و تغییرات دمایی نیز پایداری بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد؛
  • استفاده از این محصول سبب افزایش میزان مقاومت کششی، خمشی و سایشی ملات سیمانی خواهد شد؛
  • از دیگر خصوصیات این مدل از چسب بتن می‌توان به امکان ترکیب آن با محصولات رنگی برای ایجاد سطوح رنگی اشاره داشت؛
  • چسب نانو افزودنی زیمابان به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند موجب حفظ ساختار آب‌بندی تا زمانی که سازة مورد نظر به دلیل نشست و شکست دچار مشکل نشود، گردد.

چسب نانو از کجا بخریم؛ نگاهی بر مصارف چسب نانو

 سطح بتن به گونه‌ای بوده که دارای خلل و فرج ریز است و همین ویژگی موجب می‌شود که این سطح برای نفوذ و ورود آب به درون بافت بتن و آسیب‌دیدگی مناسب شود. از آن جایی که زیمابان می‌تواند پاسخی مناسب برای سوال چسب نانو از کجا بخریم باشد، پیشنهاد ما این است که با خرید و استفاده از این محصول، فضاهای ریز و خالی روی سطح بتن را پُر کرده و از نفوذ آب، رطوبت و نم به درون ساختار بتن جلوگیری به عمل آورید.

این نحوة عملکرد موجب می‌شود دوام سطح و لایه‌های مختلف آن به طرز چشم‌گیری افزایش یابد؛ از این جهت شما می‌توانید از این محصول برای افزایش مقاومت بتن در فوندانسیون، مخازن بزرگ، سدها و استخرها، کف ساختمان‌ها و مواردی از این دسته بهره ببرید.

ناگفته نماند که این محصول برای بندکشی زیر کاشی و سرامیک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به این ترتیب که شما بایستی این محصول را با آب به نسبت یک به یک ترکیب کرده و بعد سیمان سفید یا سیاه و همچنین پودر سنگ را به این محلول افزوده و در نهایت آن را بر روی ملات بریزید و کاشی، سرامیک، موزاییک و یا سنگ را روی سطح مورد نظر نصب نمایید. توجه داشته باشید که به ازای هر لیتر مایع نانو زیمابان شما به 200 گرم پودر سیمان سفید نیاز دارید.

سخن پایانی

چسب بتن یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در زمینه ساخت و ساز بوده که از آن برای افزایش استحکام سازه‌های بتنی و آب‌بندی سطوح بهره‌گیری می‌شود. زمانی که در فرایند تولید این محصول از نانو بهره می‌برند، ویژگی‌های ساختاری محصول مذکور بهبود پیدا کرده و مقاومت و چسبندگی آن افزایش پیدا خواهد کرد. اگر برایتان سوال است که چسب نانو از کجا بخریم که درجه کیفی استانداردی داشته باشد، پیشنهاد ما این است که سری به فروشگاه زیمابان بزنید. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون چسب‌های نانو در قسمت ارسال دیدگاه بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *